WWW.BRIDGECLUBKALKEN.BE
Home Clubinfo Lid worden Bridge Activiteiten Nieuws Info Leden

Activiteiten

Op deze pagina vind je informatie over onze nevenactiviteiten: fietstocht, wandeltocht, en weekend-uitstap.

Fietstocht

De fietsbridgekroegentocht vindt jaarlijks plaats op de 2de zaterdag van juni.

Deze is in het leven geroepen om het kaartspel te promoten in de streek.

Praktische info wordt tijdig door het bestuur medegedeeld.

In 2 tot 3 herbergen in de streek wordt een minitornooi gespeeld waarbij de paren per lot worden aangeduid. m.a.w. er wordt niet met vaste partners gespeeld.

Wie niet kan meefietsen, maar toch wil deelnemen, kan met de wagen naar de desbetreffende herbergen rijden.

Na de fietstocht wordt er door de club een etentje aangeboden voor de leden en hun partner. Ook hier wordt tijdig vooraf gecommuniceerd.

Wandeling

De herfstwandeling heeft ieder jaar plaats op de 3de zondag van oktober. Praktische info wordt tijdig door het bestuur medegedeeld. De wandeling heeft plaats in de voormiddag, gevolgd door een etentje op de middag voor alle leden en hun partner.

Weekend-uitstap

De herfstwandeling kan ook vervangen worden door een weekend-uitstap inclusief een bridgetornooi op zaterdagnamiddag. De thuispartners zijn eveneens uitgenodigd. Voor hen is er een alternatief programma.

Afreis: vrijdagvoormiddag, terugreis zondagmiddag.

Bridgeclub Kalken

Uitbergsestraat 57