WWW.BRIDGECLUBKALKEN.BE
Home Clubinfo Lid worden Bridge Activiteiten Nieuws Info Leden

Welkom nieuwe leden

Beste kandidaat-bridger, van harte welkom in Bridgeclub Kalken, waarvan je alle info vindt op deze website.

De rubriek Info Leden is om privacy-redenen beveiligd met een paswoord en alleen toegankelijk voor de leden van de club. Deze rubriek bevat alle uitslagen, ledenlijst, reglement van de club, verslagen van bestuursvergaderingen, bank en kas, foto’s van activiteiten.

Zodra iemand definitief lid wordt door lidgeld te betalen, kan hij/zij het paswoord opvragen. Het lidgeld is 25,00€ per jaar, geheel of gedeeltelijk terug te vorderen bij de ziekenkas. Lid worden van onze club is totaal vrijblijvend en houdt geen enkele verplichting in.

Je kan deelnemen aan de kaartsessies (=drives) op maandagavond en/of woensdagnamiddag. Bridge wordt meestal gespeeld met een vaste partner, maar heb je die niet of is je partner op een bepaalde dag verhinderd, dan kan je zelf of via de bridgeclub met een andere partner spelen.

Je kan het kaartspel bridge aanleren in onze club. Kan je reeds wiezen of kleurenwhist, dan is dit een voordeel bij het aanleren. Voorafgaande kennis of zware diploma’s zijn niet nodig. Bridgers met gezond verstand zijn onze beste spelers. Iedereen is welkom, zowel dames als heren.

Een goed humeur en de nodige tolerantie maken van uw bridgepartij een aangenaam tijdverdrijf. Het groeiend aantal leden, momenteel 55, bewijst deze bewering. Bovendien traint het je geheugen en sommigen stellen zelfs dat het een ideaal middel is tegen dementie-Alzheimer.

Trek dus de goede kaart en vervoeg onze club! Je zal er geen spijt van hebben.

Heb je bijkomende informatie nodig: contacteer dan onze voorzitter Guido Verstraeten via bridgeclubkalken@gmail.com of guido.verstraeten@outlook.com.

Bridgeclub Kalken

Uitbergsestraat 57