WWW.BRIDGECLUBKALKEN.BE
Home Clubinfo Lid worden Bridge Activiteiten Nieuws Info Leden

Bridge

Op deze pagina vind je informatie over organisatie drives, clubtornooien, bridgelessen, bibliotheek en links naar bridgewebsites en websites in Laarne en Kalken

Organisatie van de drives

Maandagavond

De drive start om 19.30 uur stipt. Zorg dat je 5 minuten op voorhand aanwezig bent.

Eens het programma loopt, kunnen er geen wijzigingen meer ingevoerd worden. Je meldt je aan bij de wedstrijdleider aan het TV-scherm en je betaalt 3 € in passende munt, zijnde het tafelgeld per team, voor elke partner 1.5 €. Je recupereert 1.5 € bij uw partner.

Eens de drive gestart , loopt de klok

Basisscherm:

Als de laatste gift gespeeld is, dan is de uitslag direct beschikbaar en wordt die getoond op de TV, op jouw smartphone en je ontvangt binnen de 5 minuten een mail met alle details van de uitslag.

Woensdagnamiddag

Zelfde procedure als maandagavond.

Start om 14.00 stipt. Je komt ten laatste toe om 13.55 uur.

Clubtornooien

De eerste zaterdag van december wordt voor alle deelnemende leden een tornooi georganiseerd waarbij alle deelnemende paren tegen elkaar uitkomen.

Op het einde wordt een uitslag opgemaakt waarbij het winnende paar zich clubkampioen mag noemen voor één jaar.

Indien er twee of meer paren eenzelfde score zouden hebben, dan is hun onderlinge score tijdens het tornooi doorslaggevend.

De titel clubkampioen is een eretitel. Er zijn geen prijzen aan verbonden.

Bridgelessen

Voor wie graag kaart is bridgen een echte uitdaging. Bij bridgeclub Kalken kan je GRATIS bridgelessen volgen om de basisregels onder de knie te krijgen.

Vanaf de eerste les kan je al meekaarten! Interesse : Mail naar onze voorzitter via bridgeclubkalken@gmail.com of neem contact op met één van de andere bestuursleden om je kandidaat te stellen.

Wanneer er voldoende kandidaten zijn, brengen wij jou op de hoogte van de start van de lessenreeks.

Tot binnenkort!

Bibliotheek

Leden die hun kennis over bridge willen opfrissen of verdiepen kunnen gebruik maken van onze uitgebreide bridgebibliotheek. Klik HIER voor een overzicht van onze bridgeboeken.

Bridgewebsites

Op internet vind je diverse websites over bridge. Hieronder een selectie.

Websites in Laarne en Kalken

Heb je als vereniging of bedrijf in Laarne of Kalken interesse in een linkruil, dan kan je ons hiervoor vrijblijvend contacteren.

Bridgeclub Kalken

Uitbergsestraat 57